Projektowanie manuali, systemów pomocy

Oferujemy usługę projektowania multimedialnych systemów pomocy (tzw. manuali) dla planowanych, wdrażanych lub istniejących aplikacji i systemów wewnątrz firmy. Taki system pomocy (manual) z powodzeniem zastępuje szkolenia, oferując "szkoleniowe" podejście, multimedialne filmy, dostosowalność do potrzeb Klienta.


Korzyści wdrożenia systemu pomocy / manuala

System pomocy, manual z powodzeniem zastępuje standardowe szkolenie w klasie, a także modne ostatnio szkolenia e-learning - nie daje pełnej kotroli nad użytkownikiem i należy go traktować jako "web learning", który zawsze jest dostępny.System pomocy tworzony jest na potrzeby wdrażanego systemu i zawiera wiele elementów multimedialnych (filmy, elementy dźwiękowe, itd).


Systemy pomocy i manuale

Tworzenie systemu pomoc nie jest łatwe. I do tego nie jest wcale najważniejsza znajomość aplikacji. O wiele ważniejsze jest odpowiednie podejście do użytkownika, odpowiednie przygotowanie do nauczania użytkownika.

Aby pokazać system pomocy w działaniu przygotowałem mini system pomocy, który pozwoli odpowiedzieć na pytania:


  • Co to jest Skype?
  • Jak uzyskać najnowszą wersję Skype?
  • Jak zainstalować program Skype (Windows, Macintosh)?
  • Jak założyć nowe konto Skype?
  • Co może Skype (przegląd menu)?
  • Jak dodać nowy kontakt w Skype?
  • Jak nawiązać rozmowę tekstową w Skype?
  • Jak zakończyć rozmowę?
  • Podziękowania od Autorów.


Zobacz system pomocy (manual) w działaniu...


Multimedialna książka Lotus Notes 8.5 EN